1 Eylül 2012 Cumartesi

kötü haber

Bir durum postu giricem şimdi buraya günlük.

Zamanında reddettiğim çocukla, görüştüm. Ama görüşmeden önce çocuğa karşı "hoş" hislerim ve sevgilisi olduğuna dair duyumlarım vardı.

Sonrasında bugün bana mesaj atıp geyik çevirmesiyle içimde bir merak dürtüsü oluştu, facebookunu  incelemeye aldım, ilişkisi var yazısı kalkmış. Sevgilisine attığı twitler silinmiş, bir başka sosyal ağda da ilişki durumuna "fikri hür." yazılmış.

Ve şu an ben bu çocukla bildiğin yazışıyorum. Tatil bitip, okuduğu şehire dönünce sevgilisiyle muhtemelen barışıcak. Gerçi ayrıldığı sevgilisine dönmeme gibi bir prensibi var, tanıdığımdan beri bu sözünü tutuyor. Ve bir prensip de ben de var; uzaktan ilişki bir daha asla yürütmücem.

Anın tadını mı çıkayım? Bence de.

4 yorum:

  1. Bazen hayat geleceği düşünmek için çok kısa.
    Bence de yani.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melodram,

      Bu mantıkla hareket ettim zaten :)

      Sil
  2. Hımm bence prensipler kesin ve kati olmalıdır..
    Şimdi çıkardığın anın tadı daha sonra seni tatsız bırakacak bir duruma gelirse üzülürsün.
    Umarım her şey güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, iyi niyetiniz için teşekkür ederim. Ama basit hoşlantı sanırım. Onunla konuşmaktan, yazışmaktan zevk alıyorum evet ama yanımda "uzun" süreli biri olamaz o.

      Bu yapıya sahip değil, ne yazık ki. Ha bir de mesafeler var. Ben vakti zamanına yenik düştüm mesafelere. Bir daha o cesaretim yok.

      Sil