4 Kasım 2012 Pazar

yardımınıza değil yorumunuza ihtiyacım var.

Aylardır burda kendi kendime yazıyorum ve artık iş çığrından çıktı. Çok uzun zamandır sevgilim yok, takıldığım görüştüğüm birkaç kişi oldu ama iş, ilişkiye dökülmedi. Ya ben istemedim, ya karşıdaki vazgeçti ya bi engel çıktı.

Şimdi durumlar çok karışık, haftalardır burdan Yağızda Yağız diye haykırıyorum. Çocuğun suratıyla karşılaşınca sanki hiç "hoş bulmuyormuşum" gibi davranıyorum. Bunu nasıl yaptığımın açıklaması yok. İstemsiz oluyor.

Yani bi' yanım onu deli gibi isterken, deli gibi hoşlanıyorken bir yanım (mantığım) ondan geri çekiyor kendini.

Bunun sebeplerini burdave burda yazmıştım. Tam vazgeçiyorum heriften, bir şey oluyor karşıma çıkıyor. Muhabbet başlıyor ve noktalanmıyor. Sonra günlerce suskunluk.

Dengesiz herif biliyorum ama çekim alanından sıyrılamıyorum.

8 yorum:

  1. aşık değil kararsızsın...

    YanıtlaSil
  2. ya doğru zamanda yanlış kişiler, ya doğru kişiler zamanlama ve yer yanlış. hiç tutmuyor. tutsa bile o cesaret belirmiyor. çok nadiren.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne zaman doğru zamanda doğru yerde doğru kişi? 40ımdan sonra mı?

      Sil
    2. Seni 40 'ından sonra düşünemiyorum ..

      Sil
    3. Şarap gibi kadın olacakmışım ben :)

      Sil
    4. İçmeden anlaşılmayanlardan ,mesela ..

      Sil
    5. Hmm, bakalım nasıl olacak :)

      Sil