22 Kasım 2012 Perşembe

bitişler

Yağız diye biri kalmadı, tarihe karıştı. Hala hoş çocuk diye ansam da bizim olurumuz yok. Gayet net. İçimde en ufak bir şey kalmadı, "hoş" buluyor olmamdan başka ama bu başka bir şey. Bir şey yaptı da bitti diyemem, yapmadı da bitti de diyemem. Sonuç olarak bitti.

Sebeplerine gelecek olursak, tabiiki zıt karakterli oluşumuzun etkisi var. Ama bu çekimi getirir, ki getirdi de ama ilerisi yoktu bu işin. Zirvede bıraktık. İkimizde birbirimizi kötü hatırlamıcaz, merhabamız daimi olacak. Bu iyi bir şey.


Vizeler çok pis girdi. Vizelerden hemen önce annemler şehir dışındaydı ve benim faranjitim bronşite dönüşerek beni yataklık etti. 2 gün arkadaşımda kaldım, iki gün de o bizde kaldı filan sağolsun annesi besledi de toparladım. Arada ders çalışmaya da çalıştık.

Vizeler feci geçiyor, mikro felaketti. Yazın inşallah açılır diye düşünmekteyim, bölüm ingilizce olduğundan açılması genelde şaibeli oluyor. Alttan alırsam çok birikicek. Business law harikaydı diyemem ama beklediğimden iyi geçti. Yarın da vizem var. Haftaya da devam ediyor.

Ardından bir Mersin kaçamağı yapıcam. Feci özledim, Limanın oraya atıcam kendimi, dalga sesini dinleyip sakinleşicem.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder