6 Nisan 2013 Cumartesi

günler, aylar, yıllar geçti amaaa...

Amaaa Beril hala akıllanmadı.

Beril hala eski sevgilisi ne bok yiyor takip ediyor. Skype ve twitter şifresini değiştirmeyen eski sevgilisi kimi eklemiş, kime mention atmış, kimle ne konuşmuş merak ediyor. Üstelik çocuğun hala skype listesindeyim ve twitterdan da takip ediyor beni. Ben etmiyorum pek de coolum yalnız. Görünürde!

En son konuşmamızda hislerimin yok olduğunu düşünüyordum hatta emindim. Çünkü o değişmiyordu, hala piçti. Hala eski sevgilisine yediği bokları anlatabilecek ve dostluğunu isteyecek kadar yüzsüz.

Sonra bir gece ben çok kötü oldum, kasım sonuydu ya da aralık ayının başı çok net hatırlamıyorum ama konuştuğumuz sıralardı. Bir seferde ben mesaj atim dedim ama gecenin bir yarısıydı. Yanıt geldi, sinirim bozuldu. Çocuk bir şey yapmamıştı ama beklenti içine giriyordum benim kadar o da beni merak etsin istiyordum psikopatlığa gel.

Tabii öyle olmadı, çocuk konuştu ama sırf ben istiyorum diye, yılların hatrına, ya da onu dinlediğim saatlerin. Bilemiyorum. Beklenti içine girdiğimi fark ettiğimden yani kendi kendimi yediğimden bir daha mesaj atmadım, o da atmadı zannedersem.

Muhtemelen sevgili yapmıştır, bilemiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder