25 Ekim 2012 Perşembe

ÇOK ŞÜKÜR!

Çok şükür bayram tatili geldi de, rahat rahat sabah ders var la diye düşünmeden gün geçirmeye başladık. Dersler yoğun malum, aman yazım ziyan olmasın, staj yapayım dersleri güz dönemi hallederim dedim ve halt ettim. Sanki 1. sınıfta staj zorunluluğu var!

Neyse, alttan üsten ortaya karışık derslerim var, okul yoğun, çevre yoğun, aile tepemde, beklenti yoğun. Yoğun allah yoğun!

Şimdi şükür listesi oluşturmaya başlıyorum.

1) Tatil geldi.
2) 1 hafta okul yok
3) 1-2 dolayısıyla, hem sosyalleşebilecem hem ders çalışabilecem.
4) Annemin bugün bayramını kutlarken, sarıldım. Garip ama düzeldik gibi.
5) Şehir dışında okuyan, lise arkadaşlarım tek tek geldiler.
6) Bayram ziyareti faslını bugün en terbiyeli halimle yerine getirdim.
7) Yağızla olmayacağına karar verdim, ama hala ilgiliyiz birbirimizle.

Neyse efendim, bendeki durumlar bunlardı. Tatilde olmam, annemle düzelmem ve caaaaağnım arkadaşlarımın gelmesi harika.

Tüm blog dünyasının bayramı kutlu olsun. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder